Julen har kommit till Lush!

 
Nu har äntligen Lushs julsortiment kommit ut! Vi var inne idag i butiken här i Malmö för jag var tvungen att sniffa på alla nyheter de kommit ut med! Deras klassiker snow fairy som de brukar komma ut med vet jag redan att jag älskar och en stor flaska av det kommer få komma hem med mig vid nästa besök, men idag var jag ute efter att ha ett riktigt mysbad och vad passar då bättre än en badbomb? Jag fastnade för christmas sweater, den luktade verkligen nejlika och det var helt underbart att ligga i badet en halvtimme omringad av juldoft haha! Lite besviken över att vattnet inte blev rött som man hade kunnat tro, det blev istället en lite mörkare orange. Doftade även på deras nya dushgelé santa's christmas, men blev extremt besviken, luktade inte alls jul enligt mig. Det stod att den skulle lukta kanel bland annat, men kändes verkligen inte alls. Nåväl man kan inte alltid få allt!
 
Hur är det med er? Handlar ni på Lush? Har ni spanat in något av deras julsortiment eller kanske
rent utav köpt något redan? Jag tror faktiskt att jag ska unna mig deras adventskalender i år! :)
 
 

Namn:
kom ihåg mig?
Mejl: (visas inte)

URL:

Kommentar:


Till bloggens startsida

Kategorier

Familjen testar Inspiration Jullistor Julnyheter Recept Vår jul

Arkiv

2017:
10


Länkar

Hitta julklappar! Julbloggar