Välkommen till min julblogg!

 
Första inlägget, nog är det alltid lite spännande med första inlägget. Fast det är faktiskt inte tekniskt sätt mitt allra första inlägg inom julbloggar-världen, nej för flera år sedan hade jag en blogg som jag sedan valde att stänga ner. Men nu ryckte det i fingrarna igen när jag suttit och läst så långt bak jag kunnat i alla julbloggar jag har kunnat hitta.
 
Så välkommna till min julblogg! Jag som skriver är Elina, är 26 år och bor i Skånes huvudstad Malmö tillsammans med min fästman och hans två små yrväder. Är det något vi alla kan för en gångs skull var överens om så är det att A - vi har alldeles för många djur då fästmannen jobbar i en djurbutik, och B - jag älskar julen antagligen alldeles för mycket. Medan övriga delen av befolkningen njuter av de olika årstiderna, klappar mitt hjärta endast för vintern. För som alla vet är det ju inte nödvändigtvis julafton som är det absolut bästa, utan vägen dit. För det är tiden där man planerar allas julklappar, inhandlar nytt julpynt trots att man redan har alldeles för mycket, bakar en (läs tre) omgång av årets julgodis för att vara säker på att det minsann är lika gott detta året också och såklart klassikern; försöka hitta den perfekta platsen för granen.
 
Så detta är min och min familjs resa mot julafton, jag hoppas ni vill följa vår lika mycket som jag vill följa er. ♡
 
 
Anette - En fin jul

Varmt välkommen tillbaka till julbloggsvärlden, ser fram emot att följa din resa mot julen :)


blogg: http://enfinjul.blogg.se

Namn:
kom ihåg mig?
Mejl: (visas inte)

URL:

Kommentar:


Till bloggens startsida

Kategorier

Familjen testar Inspiration Jullistor Julnyheter Recept Vår jul

Arkiv

2017:
10


Länkar

Hitta julklappar! Julbloggar